2009年7月7日星期二

憤怒的顧客

(續上文)憤怒的顧客就是我,本來好多嘢做緊,但點都幫佢免費賣廣告,向空姐個blog學習寫.....屌佢老味!


上午九時半收call,下午四時上門維修那部新買的日立冷氣機。四時準時出現,開了冷氣機幾分鐘,看兩眼,聽一聽,結論是新買的冷氣機漏雪種,不用維修,直接換新機。屌佢老味,十天前我已經要求豐澤換新機,又要等日立維修部的老細寫報告,等完又等。


打去豐澤分店,對方竟要求送貨、安裝、回收壞機分三天做!我屌佢老味,最多分兩天做已十分客氣。之後豐澤例牌沒有回覆,辦公室內的顧客服務熱線又話分店的工作,要由分店安排,服務熱線只代客聯絡,頂。再打去分店,又無人接聽,晚上唯有親身去屌佢老味。


我早已表明,我無菲傭開門,分兩天送貨及安裝,再一天維修,現在再要另外加多兩天送貨安裝,還想加多一天回收壞機?每次等電話,不知上午到或是下午到,要睇師父的行程,如要指定下午時間,則要等第二天,屌佢老味。曾經打過去消費者委員會投訴維修安排時間太長不合理,消委會答,個案需最少四星期跟進(排期?),到時已可能完結,請問打來投訴的目的是什麼?我那一刻真係O嘴,無言以對。


晚上查明,國美(示乎地區而定)及百老匯均可同日送貨及安裝,只有豐澤做不到。如果送上來的又是壞機,我一定屌到佢開花。


上一份工做過手機行業,知道平宜莫貪,廠商/代理會將賣不出的倉底貨,找批發商、card centre、拆家或其他地區自已友,以低於成本價大量出貨,收回現金。由於過期倉底貨,多半品質款式維修都是次一皮。之前經過雷射,有一款特別平的日立機,又是獨家代理,但沒有在日立的catelog上出現,似是另一款過期倉底貨,因此不敢買。今次經豐澤買獨家代理的日立model,一樣中招!


上次delete了幾十篇blog,今次這兩篇一定保留,希望各匿名人士傳出去各熱門討論區,齊齊屌佢老味!

話時話,空姐爆粗,是特別多人回應的一篇,寫得太正常,反而讀者無乜回應。

5 則留言:

匿名 說...

你的遭遇真慘,新機都壞,如你所說買野都講運氣,我都換左新分體機金章牌購於青山道的小電氣店又可分期仲要係自己師傅跟車送貨1day搞好,真係幾好服務,仲送左電熱水瓶,有時吾係一定要大公司.

mm

肥蘇 說...

Fortress service was not bad when u walked in but after u paid for the products, the consequence was unbelievable~~
要吊就要大力D吊啦!要不然就輸給空姐~

篤篤篤撐 說...

你約左佢送機安裝先, 收機就是旦up個日子, 到時唔得閒, 佢吹得你漲咩...

Betty 說...

哗...我发现原来你会把BLOG友的职业...( ) .....

豐澤都就来被淘汰了...我买野多数都会去百老汇.

哥斯拉 說...

mm: 選來選去,以為大店有保證,結果付錢買了教訓,谷鬼氣!

蘇記: after paid,才發覺產品質數及維修服務不對版,唯有自己唱衰佢,叫其他人小心選擇貨品。

篤撐: 開頭佢地死都話要分三日 full day,就我日期,我話星期日,佢地又話要休息!我唯有發火媽佢,要兩天做三樣簡單工作,結果佢唔覆call,我晚上落舖至confirm兩日。

小瓶子: delete了。有d背景介紹才吸引呀