2011年11月1日星期二

銀行奪命金

今日又收到老渣銀行cold call,問你要否用信用卡每月餘款,借十幾萬現金應急。講到已經批核,好似送錢俾你唔洗還。都未講到到利息及手續費,我已經收佢線。對方十足十奪命金入面嘅何韻詩,每日要交數。不過,我張信用卡得一萬元簽脹額,戶口長期得二萬元,咁都可以預支十幾萬?銀行及某幾間財務公司真係錢太多,唔怕你走佬,最驚係無生意做,向上頭交數,唔好揾我。


上次寫港股紀念日,才一個月前,當時止蝕了5-6成,之後再大手止蝕,9成現金1成股票。十月頭,股市己見底反彈,急急腳買貨,賺返些少,預期全年仍會蝕錢,只係好過一般基金表現,蝕得少d。


講返電影奪命金,頭十五分鐘真係好悶,好似睇紀錄片。等到劉青雲出場,先至似返套電影。首先出場係何韻詩、車婉婉及蘇杏旋。不知是否太久無做戲,蘇杏旋演得生硬,知道蝕大錢時又無激動表現或者大叫回水,導演咁都收貨?返而是車婉婉雖是小配角,演出似翻個銀行高層,表現不俗。盧海鵬及何韻詩亦演得不錯,不過何韻詩是主角但一齊角式背景欠奉,不夠深刻。如果我係導演,應該加多一場戲,講何韻詩十點幾返到屋企,得佢一個人,在廚房見到一大堆未洗的碗碟,然後拿出一隻平底鑊,用鑊去煮公仔麵加隻蛋,然後睇住美股又跌,流出一滴眼淚。


中間任賢齊出場,沒有什麼發揮機會,只帶出2單案件的窮人生活。胡杏兒演技亦是一般,不過奪命金係講貪心及無知,海報應該用胡杏兒而不是任賢齊。最後係姜皓文及劉青雲出場,演出最精彩,一個大叫跌多d,一個附附淥淥買咗升,大叫升多d,真係一流。唯一出錯的,是期指收4:15pm,並非收四點,劇本錯了。結果係金融海嘯好快過去,附附淥淥袋了錢,好似無事發生。或者導演又可以加一場戲,講三個主角在馬場睇馬,算是馬照跑,舞照跳,股樓繼續升。


以下是奪命金MV - 水漫金山。為甚麼不簡簡單單的叫做極度貪婪,或者叫無盡貪婪呢?

3 則留言:

L L 說...

分析得好精準呀!

eric93cym 說...

請問我可唔可以聯絡你?fb,email,msn也可
我email:eric93cym@yahoo.com.hk

哥斯拉 說...

二樓的朋友,請問聯絡我做什麼?不是收集email推銷保險或基金吧。